CAMPIONS!!!!!(VIATGE A PARIS 4)

Publicat per taxidriver | 21 Mai, 2006

Continuem explicant el viatge, hauria d´acabar, que si no això serà molt llarg.

Després de dinar vam tornar a la tour eiffiel però aquells ja no hi eren, al menys al mateix lloc, i hi havia tanta gent que era impossible trobar-los.

Vam anar cap el metro d´ecole militare i a veure la place de la Concorde. Vaja peazo plaça!!! si al meu poble hagués hagut una plaça aixi, si que hauríem pogut jugar a futbol tranquils de petits, sense molestar a ningú.

Guapisima la plaça ,guapisim els champs elisses, els jardins de les tulleries, l´assemblea.

Allà hi havia molt poca gent i ens van començar a entrar estres per acabar el mini tour turístic per si arribàvem tard. D´anar a Montmatre i sacre coeur, ni parlar-ne ja.
Vam agafar metro i a veure

Notre Damme. Pel camí vam veure la sainte chapelle, la presó on va esta maria Antonieta i alguna cosa mes que no recordo.

A notre damme era impossible pujar a dalt, entre culers, nens de collegis, japos i turistes varius era millor deixar-ho corre. Fotos i comprar souvenirs, que encara no ho havíem fet.

Em sembla que dels cops que he anat a Paris nomes una vegada no he tornat amb una replica de la tour eiffiel,deu ser com aqui per els guiris el toro de sobre la tele.

Aquet cop no en volia comprar però en vaig veure una blaugrana i noi no vaig poder evitar-ho. Digam hortera si vols però era guapisima! una Alfambra per el ratoli del ordinador amb el metro de paris. Si perquè el metro si que li vam fer voltes, moltes, cada cop que entres a una estació no es entrar i agafar el metro no!es començar a caminar a

pujar i baixar escales, passadissos que sembla que et tornin al mateix lloc ...un drama i per això, quatre xorrades mes i cap el metro.

ir

Teníem que anar a austerlitz a la consigna a deixar els benjamins sinó s els fotarien els guàrdies del estadi. Dins el metro tots els del barça anaven en contra direcció nostre i ens deien us heu equivocat!! quins nervis! tots anaven cap allà i encara teníem que anar a austerlitz nosaltres.

Amb els nervis va ser l´únic laberint de metro que ens vam confondre, no ens aclaravam, fins i tot vam decidir anar al camp amb els benjamins i vam desfer tot el camí que havíem fet però en veure l hora vam decidir que el millor era buscar la consigna que teníem temps. Ala! torna a fer el camí.

Per fi arribem a austerlitz!! la consigna el horari era a les 22.30 també!!!merda! li preguntem a uns dels treballadors i diu que no que aquella nit, per ser un cas especial s'esperen a la una menys mal! vinga bosses i benjamins cap a la consigna i nosaltres cap al futbol.

A mig camí ens vam adonar, jo,que m havia deixat les piles de la càmera a la bossa. Tot perdut!!i el Isidro estava amb poca bateria a la seva càmera.

Desprès acabo d explicar el viatge que I need tabaco!i amb la llei seca em tancaran tot i m haure de fotre.