DEMA A PARIS A LA FINAL

Publicat per taxidriver | 15 Mai, 2006

Vaja nit la d ahir!anava amb el taxi i no m enterava de res l spit de la final ja m ha pujat.Quin desastre com a taxista pero que guapo!!!!quins nervis tota la nit..

Vaig portar una,a la plaça catalana,agafo valencia per pujar cartagena i cap alla,pero per valencia em be el subidon de la final,cantics,posibles imatges,molt d estresss...wao i de repent estic a meridiana!!!CAGADA!!!!!!!!!Ande me llevas niño??i em desperto torno de paris a barcelona en decimes de segon alaaaaaaa,liada,perdoni perdoni pero mala cara!li vaig parar el taximetre evidentment i vaig continuar..li va sortir mes barat i a sobre mala cara,perdoni perdoni.

Altres,els portava al hotel princess per la ronda i tela el subidon altre cop,i sortida que es queda enrera,joder!!eran guiris pero els hi vaig para el taximetre pero no entenien res,eran nordics,es van extranyar molt pero ni es van enterar de la volta,si lo se...es igual

I aixi tota la nit i per fi al final que ja estava descentrat del tot,no duia la pasta que tenia que dur ...i estava acabant,van i em paran 4 alemanas a la rambles,4 xurrys que no veas,resulta que treballavan al circuit de Montmelo,per aixo estavan de tant bon veure i em suplican si les puc dur a Pineda de Mar,poz claro!!!!nit arreglada a pesar de la meva mala actuacio

Despres teniem que fer temps el Isidro i jo per anar a veure els impresentables del racc perque ens donguesin definitivament el billet del tren i l entrada.

A les 10 res,un furgo blindat a de portar les entrades i no ha arribat encara,a les once millor que ens aneu trucan i ja vindreu,miau!!!!!!!!ja las han donat per compromisos oficials??no ens diuen la tenim garantida pero no ha arribat i fins les 5 no l hem tingut!!quins nervis i quina por!!!son uns cuatreros,em feien un panic...menys mal i l sortir de la oficina del racc LA GALLINA EN PIEL tu nano!que guapo anem a Parissssssss!dema!

Encara com no ens en demant si ens voliamm fer socis del racc,ja que son una gran empresa i seria ja ja ja

Pero el tema que ultimament em comença a emprenyar:la xurry d en Fede.Per tornar al Racc a la tarda,no tenia cotxe jo,i aquella estava per el messanger,l hi he demanat i cap problem,el que volguis,vols vindre a dinar i ho parlem si vols pero cap problema pero com aquets dies en Fede esta amb aquets atacs de banyes millor no anar hi.Que li tens por?..jo? doncs.Vina ara avans de que vingui en Fede de currar i m ajudes a fer dinar,jo sense dormir,m ha fotut una calentada de cap la colega..pero be,pero ess que jo sense dormir no m enterava molt,i va i l hi envia un sms al Fede,el teu colega esta aqui i es queda a dinar.

Joder el colega quan ha plegat ha vingut com un miura a dinar,casi ni hola ha dit,ha entrat i pa la seva habitacio fins que em dinat.Jo no entenc aquets atacs de banyes si no vol saber res d ella i els cops que ella s l hi ha oferit la ha rebutjada,la te com una propietat?i com es meu ni jo ni ningu,doncs quan parli amb ell,li dire ben clar,aquesta nena necesita sexe,te 30 anys,esta be i si no es ell sere jo,es posi com es posi,perque sino pasara un tercer per alla i s l emportara i al final merda per tots,

Al principi m era igual la noia aquesta,una mes que esta be pero res pero ara ja amb tot aquet rollo m estan entran com moltes ganes de tirarmela,i noi la vida de separat es molt dura i de momento el cemento saps?

Mirala ja esta per el messanger

0 Comentaris