ENTRADES PARIS

Publicat per taxidriver | 6 Mai, 2006

Em sap greu no haber escrit durant uns dies pero es que no acabo de refer el meu horari desde que vam recollir les entrades per Paris.

Va ser una pasada i la cua amb molt bon rotllo.tant es aixi que em kedat per anar junts a recollir la entrada definitiva junts perque ens posin junts al camp,ja que uns van amb avio i nosaltres en talgo.

Sort del Isidro que es va enrollar dexanme la pasta i foten 2 dies de cua,jo el vaig sustituir l ultima nit pero en 4 horetes estava alla un altre cop.

Aquets del RACC son uns mafiosos de molt de cuidado.De 6000 entrades per els socis res,sort que eram el num 2 de la cua.Obrien la venta dels paquets de viatge mes entrada a les 9 del mati,i a les 8 les noies que treballan alla estaban tramitan viatges amb les portes tancades,suposo que dels clients habituals del RACC.nO HI HA DRET HI HA GENT que va estar 2 dies fent cua i no te entrada.Alguns van fer fotos de com tramitavan carnets aBans d hora,perque no s amagavan.La proba de que estaban tramitan carnets es que un que anava en tren se l´s hi va bloquejar el ordinador al tramitar ho,la tia no tenia ni idea de com fer ho i li va dir que ella no tenia practica dels billets del tren que ella nomes habia tramitat avions,no podia haber tramitat avions perque aquell era el 1er que entrava a l oficina,senyal que el que habiam vist abans era veritat,que cabrons.

A part en el taxi he portat gent que deien que habian donat una paga i senyal al Racc i tenien totes les entrades que volien per ser bons clients!!tocat els ous!entre BARÇA,UEFFA I RACC uns mafiosos i els aficionats a veure´l per la tele no hi ha dret.

En fi tinc presa per anar a currar,dema ja explicare moltes coses que tinc per explicar

0 Comentaris