QUEDAN 5 DIES PER MARXAR CAP A PARIS(WE NEED HELP)

Publicat per taxidriver | 12 Mai, 2006

Avui tenia festa,m ha costat aixecarme i he anat al centre a comprar una guia sobre Paris.Tots coneixem Paris,de vacances hem estat,i clar amb les poques hores que ens dona el racc hem d escolllir molt be com gastem el nostre temps.

Primer hem decidit tal com sortim d Austerlitz agafa la RER i anar directament al barri de la defense,el Isidro no l ha vist i aixi ja ens ho treiem de sobre aixo que a part esta molt separat de tot.Aqui sera poc rato,per el que s ha de veure...el curios es veure le grand arche i poc mes..

Despres metro i cap a la tour eiffel,es inprescindible de veure anan a Paris.No pujarem perque tots ja em pujat i no tenim molt de temps.L ultima vegada aquet que escriu va pujar a peu,amb la meva ex i el meu fill,vam arribar al segon pis destrosats,sobre tot jo.massa tabac..

A partir d aqui començan els problemes,que mes veiem?si en tot el dia nomes tenim 9hores per visitar la ciutat.Montmatre?arc del triomf?notre damme?louvre?sacre coeur?pigalle?concrdia?champs elysses?centre pompidou?bastille?....QUE FEM?????????Necesitem ajud s acceptan totes les propostes que ens pogin ajudar.

En fi vaig a llegir una mica la guia habiam...adeww

0 Comentaris