VIATGE A MILANO (3)


Publicat per taxidriver | 21 Abr, 2006
Nomes recordar petites coses que no vull oblidar.
Primera cosa; vam gastar un dipòsit cap allà i un altre fins la Jonquera, anant 4 en el cotxe.
2on-els costos totals van ser de 34e per cap contant peatges i gasoil.
3er-em vaig gastar al voltant de 300e en un dia.
4art-el trajecte son unes 9 hores per molt que vagis a 140km/h el promitg amb les parades i peatges baixa bastant.
5e-a les onze del mati vaig anar a dormir al arribar i a la tarda al despertar-nos el nano aquet ens tenia preparat un cd amb les fotos del viatge i un DVD amb les fotos però amb musica i donant-nos les gracies per el viatge.
6e-estem molt contents d haver conegut aquets dos nanos, que a pesar de els 23 anys de diferencia entre uns i altres hi ha hagut molt bon rotllo al viatge.
7e-que vaig ser incapaç d aguantar la jornada laboral d aquella nit, vaig treballar fins les 4.30 tot i que a les once hauria marxat cap a casa.
8e-HEM D ACONSEGUIR ENTRADES PER PARIS,FORÇA BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


0 Comentaris