VIATGE A MILANO.FORÇA BARÇA

Publicat per taxidriver 20 Abr, 2006
dies 17,18,19.Ja hem tornat de Milano,quina pasada de viatge i que intens que ha estat tot.Feia molt de temps que no em sentia tant feliÇ fent algo com fent aquet viatge.Potser perque tot a la meva vida desde fa molt de temps era rutinari..pero gracies aquet viatge comenÇo a veure li la punta al rotllo d estar separat,em sembla que m agradara aixo d estar separat.
El dilluns vaig plegar a les 6 de treballar i tenia que dormir algo per marxar al mitgdia pero els nervis van poguer amb mi,vaig ser incapaz de tancar un ull,semblava un nen petit la nit de reis,increible!!i 40anys!!
A sobre em van recollir l isidro i el nano amb el que vam contactar al taxi per repartir gastos,mitja hora tard.estava histeric,vam enfilar l autopista i a Figueras a recollir l altre nano que venia amb nosaltres.
Que guapo un taxi de Barna,ple de bufandes i cap a Milano a veure el Barça.
La primera parada la vam fer a la Jonquera,a fotren´s un menu a un restaurant que jo parava temps enrera quan duia el trailer.Voliam fer un menu per si els preus eran exagerats a Milano i teniem que menjar bocatas alla,em vaig fotre uns musclos i una botifarra a la brasa bestial,postre cafe ... i marxem
Primer vam parar a un estanc a comprar un cartro de winston per mi i no se que per l isidro,hi habia una cua d escandol,dilluns sant i ple de francesos comprant tabac,com al seu pais era festa
Tinc moltes ganes de recorda tots el detalls d aquet viatge per poguerlo recorda durant molts anys.Altres viatges amb el BarÇa tambe han sigut molt intensos i per aquet motiu amb els anys acabas recordan nomes el partit,perque pasan tantes coses en 2 dies ..
El Isidro al taxi te un peazo equip de musica amb tele,dvd,mp3..una caña,i jo vaig portar molta musica dels 80´s i ell dvds de musica dels 80´s i els nanos tambe van portar musica.
Els nanos molt valents d anar amb 2 pallos de 40 anys sense coneixal´s de res.Pero anavan la mar de tranquils i participant de la conversa i de tot.
Tothom ens mirava a l autopista francesa,com canta poc un taxi groc i negre i a sobre amb bufandes penjant.Jo anava sense dormir encara i ho vaig intentar pero res imposible.
Pasat Arles vam parar a una area de servei que jo ja coneixia dels meus viatges a Italia amb la familia,una molt gran i molt neta i amb tot tipus de serveis,com casi totes les francesas,pero a la zona sud de França n hi ha moltes de brutes.
Ens vam fotre cafe i endavant,ja era fosc i ens entrava la presa d arrivar pero duiem un bon ritme tenin en compte que habiam sortit de la Jonquera a les 6 de la tarda,sense adonarnos estabam a Cannes,despres Niza i enseguida Monaco.Ja casi estavam a Italia,desde que habiam parat a Arles duia jo el taxi,molt be el toledo,no n habia dut cap i prou be anava.vam decidir sopar un cop entresim a Italia,pero a la primera area no perque es on es para tothom,la segona nomes tenien croissants,la tercera tancada,i ja comenÇavam a patir perque no sopariem pero per fi vam trobar una oberta amb Autogrill i va ser la nostre.

Nomes baixar del taxi ens vam trobar un tio que duia una samarreta del BarÇa i deia que anava tot sol cap a Milano amb 2 collons!que no l importava anar sol perque acabava d arribar d un viatge per Braasil tot sol tambe durant un mes i mitg.quina vida tambe no?
En els autogrill nomes tenen,al menys a aquelles hores paninis.Jo tenia mal record dels paninis,l unica vegada que habia menjat era a Roma en un puesto de carrer i estavan dolentisims.Pero sorpresa,estavan de mort,ens em vam fotre un parell cocacola i cafe i endavant un altre cop,despres de l espectacular autopista feta per el Mousolini,que es un pont,un tunel,un pont,un tunel,un pont un... i aixi durant 160km per superar els alps quan desembocan al mar de la liguria,espectacular,llastima que fos de nit i els companys de viatge que no l habian vist mai no la poguesin disfrutar.
En tot aixo els nanos comenÇavan a dormirse i nosaltres anar tiran.Vam decidir dormir en un area de servei a prop de Milano per poguernos rentar la cara al mati.
Al arribar,faltavan 35km per Milano,vam fotre un altre cafe i al mirar al mapa vam veure que en el tanganziale oest(ronda)de Milano i habia areas de servei tambe i vam dir saps que ens hi fotem i aixi ja som dintre de Milano per si costa entrar al mati.I cap a dins pero un cop a Milano,en comptes de busacr l area de servei vam buscar San Siro,no ho vam poguer evitar,els dos nanos es van despertar arriban a la ciutat i tambe el volian veure,eran les 3.30 de la matinada quan vam veure SAN SIRO!!!!!!!!!!Estadi impresionant per fora,tot iluminat,no com el nou camp que no hi ha ni una llum per la nit una pasada.ens vam fer fotos i vam comenÇar a cantar;olele olala ser del Barçä es el millor que hi ha olele olala fins que vam despertar a tots els que estavan vigilant l estadi pero no ens van dir res vam fer la volta veientlo de tots els angles i per fi vam aparcar devant mateix de San Siro per dormir.
Els 2 nanos com ja habian dormit algo van pasar i s en van anar a veure la ciutat!eran 5.20m de la matinada i marxavan i nosaltres vam dormir,bueno intentar ho,al final ens vam fotre una dormidina que duia un dels nanos i a clapar.
Ens vam despertar a les 10.30 rodejats de molt de transit,de tranvies carregats de gent del BarÇa i atontadisims,una caña!!
Vam trobar un puesto de cafes a prop i ens vam fotre un cafe tantttt bo,que vam repetir i tot,(com l anunci,que raro en casa nunca toma una segunda taza)despres amb el cotxe 500m mes hi habia una benzinera que ens vam rentar dents i cara i cap al centre amb el nostre taxi.
Dels que anavam jo era l unic convenÇut de que guanyariem,els demes em deien no et fagis ilusions,enrecordeten d Atenes.
Al centre vam aparcar a prop del castell sforza i a prop tambe del duomo,A pagar per aparcar pero fins les 12 de la nit teniem pagat
I a peu cap el duomo,i els primers que ens trobem els 2 nanos,acelararisims,que habian jugat un parttit de futbol contra uns de Milano i s habian jugat les samarretes i habian guanyat,que ja habian vist el castell i no se que mes i anavan cap el duomo pero es van parar en un mcdonalds i nosaltres vam seguir que encara no habiam vist res.
van anar primer a la piazza del duomo i ja es veia gent del barÇa,vam entrar a la catedral guapisima e inmensa,diuen que van trigar 500anys en acabarla,per aquesta regla de tres a la sagrada familia li deuen quedar uns 400 anys per acabar.
Al sortir vam entrar a una botiga FUTBOL TEAM es deia,just darrera el duomo,ple de equipacions d equips del scudetto.sobretot juventus,inter i milan pero samarretes de tots.Jo vaig comprar una de la seleccio italiana per el meu fill 70euros,com aqui a les botigues oficials mes o menys.
Al sortir vam pujat a dalt del duomo(6euros)val la pena que guapo.Vam veure la madonnina,l estatua mes alta que tenen alla dalt molt guapo de veritat
Pero quan estavam a dalt ja se sentien molts cantics a la piazza del duomo,lallalallalal futbol club baaarcelonaallaalaalall,cagon l ou tothom ja habia vist el que s ha de veure de Milano i comenÇäva la festa,eran les 13.ooh.
El himme del barÇa resonava per tota la piazza i per el duomo,la gallina en piel que deia el Cruyff,joder quina ansia d anar cap avall...vam baixar i vam estar un rato alla i vam anar a dinar a una trattoria.
Despres continuo perque haig de fer coses i haig d explicar tantes coses encara