DEMA MARXEM A MONACO

Publicat per taxidriver | 23 Ago, 2006

Ja esta feta la maleta i preparats per marxar a Monaco.

Aquet vespre ultima nit de treball i adeu siau.

El que mes m agrada es que el que si que esta preparat per marxar es l equip.Quin repas ahir al Bayern de Munchen.

Aquets no son l apanyol.Aquets son campions d alemanya,liders del actual bundesligA i un dels mes grans d europa.

A Monaco tindrem devant el Sevilla,un equip de guerrilleros i porcs,dels porcs ens encarregarem nosaltres per els carrers de Monaco i els stars dels guerrilleros.

Anem preparats amb estalades i senyeres del Barça i a per ells.Estic segur que devant tindrem moltes banderes amb el toro o amb la gallina.Els meus companys de Boixos sempre m explicavan que a Sevilla(jo estava a la putamili)per els carrerons els hi van sortir tot de Biris(radicals sevillans)i els hi van fotre una encerrona.Mes tard ningu sap com van apereixa les brigades amarillas(cadiz)i a defensar als Boixos.Els gaditans anavan dient "io zoy independentiZta como er que mas,un cognac?".

Aqui no crec que hi hagi venjances perque fa molts anys d aixo i amb el sorteig no es garanteix la presencia de boixos ni la de biris pero alguna imbecil trobarem segur,no crec que sigui dificil.

La gran sort es l equipaç que tenim,en Zambrotta em va agradar moltisim ahir.Es un gran fitxatge aquet igual que en thuram i el gudjohnsen.

Aquest any s ha fitxat molt be ens em deixat de Maxis,albertinis i ezquerros i em fitxat algu amb cara i ulls.

I ahir en Ronaldinho estelar,magistral,inmens...un autentic crack,tots els que deien que estava acabat despres del mundial que habia fet..doncs toma.

Un fet que m agrada molt,moltisim es que en aquets tres partits jugats no haguem rebut cap gol,jugui el porter que jugui,tant Valdez com Jorquera son 2 autentics porteraços.Llastima que nomes pogui jugar un pero en Jorquera sempre que l he vist jugar m ha semblat un porteras que si l haguesim tingut en epoques de Baias,angoys,lopeteguis...hauria estat titular sense cap dubte,el problema es que devant te un dels millors porters de l historia del club i sino temps al temps.

En fi tinc moltes ganes de marxar ja,ho necesito desconectar,ahir a pesar d estar amb la Cristina vaig pasar un dia molt fotut pensant amb la meva ex,aixo no te arreglo em sembla que es per sempre,que mai l oblidare.

En fi vaig a tancar la bossa

F O R Ç A B A R Ç A I

V I S C A C A T A L U N Y A L L I U R E

0 Comentaris