LES XINES

Publicat per taxidriver | 24 Jul, 2006

Aquet cap de setmana no ha pasat gran cosa al taxi,molta feina pero poques confiances.Quan hi ha molta feina ho millor es posar la musica alta i que no t atavalin sino despres no baixan.

El dissabte l Isidro m envia un sms ;despres parlem que hi ha novetats de les xines.

El truco i em diu que si que venen a Monaco,bueno doncs be.

Al cap d un rato un altre sms;Trucam

Resulta que les xines es pensavan que a Monaco i anavam el 24 de juliol i no el 24 d agost.Ara tornem a estar igual,no sabem si vindran a Monaco.Han decidit,sense consultarme,que dema (diumengue)anirem tots plegats a la platja per que em conegui la Xina.

Total que diumengue habent dormit 2 hores nomes ja em veus a mi cap a Blanes amb l Isisdro i 2 Xines dins el taxi.Quin cuadro!

El cert es que el dia a estat be,em variat,em fet el dominguero,em fet el que fa la majoria de la gent..En fi estem vius.

A la platja feia 3 anys per lo menys que no anava,a casa la meva ex hi ha piscina.

Primer a un Souvenir a comprarme un banyador que no trobo el meu,tants trasllats a saber on es.

Una de les xines(la que em tocava a mi )no duia bikini ni res.Pero es que no duia intencions de platja.Era per veurela a la platja,tapada amb 2 toballoles perque no li toques el sol,semblava un tuareg.

Quin plan,a mes si anem a Monaco,l intencio es estar uns dies al mar de la Lighuria i que em d anar aixi?

Va!No va haber hi feeling amb la Xina desde el primer moment.De la platja vam marxar en una horeta i a menjar una paella.Bona.

I despres amb l excusa de que jo tenia que treballar,vaig demanar al Isidro que em portes a casa i poguer dormir algo.

No tenia moltes ganes d aguantar mes la Xina.Conversas tipo tu muy bueno.Yo muchas gracias.Yo no gustar sol...

Quin pal i si al menys estigues bona pero era del monton.M ha decepcionat molt l Isidro amb la seva capacitat de lligar.No valian un duro i jo soc molt delicat al escullir parella,no em va be cualsevol cosa.

No se com ho solucionarem aixo perque el Isidro vol que vinguin,ja va veure que jo no.No se,ahir no va treballar ell i jo avui em sembla que pasare,estic molt cansat,porto once dies seguits pencant sense parar.Necesito tocarme els ous un dia i fer feina de casa,a mes avui no hi haura feina.

En fi un fracas la Xina,jo m esperava un bombo i ha estat una llufa.Home es bona dona,la pots portar pero no hi ha feeling.No tenim res a veure un amb l altre.

En fi,espero que l Isidro es dongui compte que millor que no vinguin.

tsi tsien(moltes gracies en xino)

0 Comentaris