VIATGE A LA COSTA BLAVA 8 (CANNES)

Publicat per taxidriver | 25 Set, 2006

4art dia de les mini vacances,aixo toca la fi.Avui volem veure Niza i Cannes,la primera intencio era anar tambe cap a St.Tropez pero ens queda molt lluny.

Vam fer molta volta per sortir de Niza i aixo ens va enrederir una miqueta,primer visitarem Cannes i despres Niza i aixi ja estarem aqui.

Entrar a Cannes es un horror de trafic,al menys al agost.Quin desastre!

Per fi pasem l embus de l entrada i ens trobem amb la "gare"aqui hi ha oficina d informacio i aconseguim mapas per anar per feina.

Tot es aprop del port,al menys el que s ha de veure i cap alla anem.

Tenim un cop de sort i podem aparcar devant lo auditori dels premis de cinema.Doncs aqui començarem la visita.

Un auditori com cualsevol altre pero te l encant i el glamour de l estora vermella que la dexan posada perque els turistes com nosaltres ens poguem fer fotos alla.Una feinada deu ser pasar l aspirador cada dia!

En el jardi que hi ha devant hi ha allo que les estrelles de cine posan la ma i queda inmortalitzada en una rajola.N hi ha un fart pero actorillos.N hi ha de bons i molt coneguts pero no tants com de mediocres,sobretot n hi ha d actors francessos que els deuen coneixer ells.Vam trobar la ma de Bruce willis,la de Sophie loren...Molt entretingut esta llegint el terra pedra per pedra,una manera com un altre de tindre els guiris entretinguts quan no tens res mes al poble.

Aqui es nota un cert glamour molt mes que a Sanremo evidentment pero menys que a Monaco.Hi han varis hotels de luxe a primera linea del mar com el Majestic,l Splendid..

Un port esportiu(be 2)amb un nivell acceptable,casi semblant al de Monaco,sense arribar hi.

Sortint del port esportiu tenim l edifici del Royal bank of Belguique.Quan arribem,esta tot acordonat,i no es pot pasar!Hi ha camares de tv,i molta gent,deuen esta fent un spot,primer pensament.

Al aproparnos resulta que no,que el que hi ha es la familia real de Monaco a la porta del Banc.L Alberto,la Carolina i l Estefania.

Ellas 2 son les que mes s exibeixen,donant voltes al voltant del seu cotxe,en cambi l alberto aquet no va sortir pas del cotxe.Cotxes amb matricula de Monaco pero tota la numeracio i escut en vermell,en comptes de blau com la resta.

Els hi vam fer fotos,la camara del Isidro es molt exagerada i enseguida van vindre uns goriles,em sembla que per ordre de l Estefania,que es va acostar a ells a dirlis algo...i ens volan fotre les camares,que fillsdeputes!!!

Que es fotin a cobert si no volen fotos,es veu que els hi estavam foten enlaire alguna exclusiva.Despres d una petita discussio amb un gorila marxem,aleshores un poli la va agafar amb mi.Volia que pases per no ser on,i a mi no em donava la gana,jo vaig per el meu cami i prou i el tio es va fotre farruco,de mentres l Isidro estava robant les ultimes fotos.

Despres d aixo vam pujar al casc antic de Cannes,pse..ja que hi ets..pero no val molt,ni les vistes que tens desde a dalt.

Al baixar com a tots els llocs que em estat compro una postal per la meva ex.Pero aqui son tant pijos que te la venen sense segell,al estanc!!ens diuen.Al baixar trobem l estanc i seguim amb el pijerio,si vols segell de 5 en 5 o res.Jodete!!!

Al aparcar vaig veure una oficina de la poste,cap alla anem.

Es una oficina bancaria i tambe venen segells,va fotre una mala cara la noia que hi habia alla perque nomes comprava un segell....pero es que nomes tinc una ex dona vaig intentar explicarli pero no ho entenia.

Alla va ser l unic cop que el Isdro i jo ens vam perdre en tot el viatge,al sortir no hi era,no es va adonar que jo entrava alla...i va continuar per el paseig maritim.

Les instruccions si ens perdiam algun cop era que ens retrovabam al ultim lloc de visualitzacio de l altre,i ja em veus a mi plantat alla fins que ell va tornar.

En poquet rato ens em pelat Cannes,la veritat no te res, part d un Lamborghini devant del port,es nomes per dir que hi has estat i prou.

De tot el viatge es el lloc que menys m agradat.

D alla tornem a Niza,ja que la nit anterior vam veure un restaurant que tenia bona pinta,habiam que menjem.

2 Comentaris

La Loren ha dit…
He viajado con tus fotos, que belleza de lugares!!! Estoy del otro lado del charco, en Argentina y vos me trajistes aires de lugares que tal vez nunca vere y el idioma de mi abuelo en ese dulce y cerrado catalán. Muchas gracias
ddriver ha dit…
gracias a ti por el interes