VIATGE A BULGARIA 4

Publicat per taxidriver | 8 Des, 2006
Despres de organitzarnos amb els armaris,comprobar com funciona la tele,etc etc cap al carrer a buscar un lloc on menjar.
Eran les 8.30 aproximadament de la nit i ja no corria un anima per el carrer,estabam situats al centre i gairebe no hi habia trafic..estavam molt a prop de la catedral de Alexander Levsky i buscan un lloc per sopar el primer que vam fer va ser veure la catedral per fora i fer li fotos.
Tot era molt inospit,no es veia gent,vam fer com un cuatre amb els carrers i vam trobar un que hi habia mes gent pero molt poqueta,algun restaurant,botigas obertes a la nit!!Inclus al sortir de sopar eran obertes.

Molts xiringuitos que venen tabac i alcohol a cualsevol hora de la nit.
Per el cami vam veure un restaurant en el que hi habia molta gent i tenia bona pinta pero vam decidir caminar una mica mes habiam que veiem,vam trobar un altre carrer amb vias de tramvia per el mitg,que hi habia tambe algun restaurant,algun putiferi i un Mcdonalds!
Pero teniem gana i la primera idea es la bona vam tornar al que habiam vist primer.Quin gran encert tornar alla.

Era el Happy grill and restaurant(www.happy.bg)el de carrer ravoska,si algu va a Sofia que hi vagi,un restaurant molt modern amb musica dels 80,un munt de plats,molta varietat d amanides...tots els plats valian al voltant de 4 levas,uns mes altres menys o sigui cada plat uns dos euros i boonissims de veritat.Molta varietat en carns i sobretot moltes maneres diferents de fer el pollastre a quina mes bona.Aquet lloc el vam fer camp base de les nits,era obligat anar a sopar alla cada nit.
Les camareres son noies jovenetes,totes de la mateixa edat(no mes de 22 anyets)amb minifalda vermellla que quan s apropavam a una taula veina a treure algun plat els hi podies veure les calcetes a mes mes de una parlava angles perfectement i molt ammables i atentes i simpatiquisimes de veritat.
A mes a aquet restaurant tenien la carta en cirili i en angles,un detall,que no tenen a tot arreu.Hi ha un altre happy a la plaça sveta.
Vam sopar molt i molt be i ens va costar 4 duros no se si arribava als 6 euros per cap amb un munt de plats i postres i cafes.
Al sortir vam tornar caminant al Hotel que no era gaire lluny i aixi baixava el sopar i per fi a dormir que estem cansadillos