VIATGE A BULGARIA 5 com aconseguir un billet a sofia per Plovdiv

Publicat per taxidriver | 9 Des, 2006
El primer dia el vam dedicar a visitar sofia.Pero abans de visitar sofia em de solucionar la compra del billet de tren per el endema anar a Plovdiv.
Jo em vaig despertar d hora pero el Isidro es un oso dormint,s estaria 15 hores
seguides dormint,quin desespero despert a l habiatcio i el colega dormint.Al final l hi vaig fotre uns cantics cules que ting grabats al movil per despertarlo,ja esta be!deu hores a dormit la bestia!
Bufett lliure per esmorçar al hotel i cap al carrer.

A la porta del hotel agafem un taxi i cap l estacio central de trens de sofia.El taxi tot i ser una distancia considerable,com d arc del triumf a sants ens va costar 2 levas!osigui un euro.
El hall de l estacio es inmens,sembla la terminal b de l aeroport de barcelona.Hi ha cuatre botiguetes de bazars.I venen Radiocassettes!!si si radiocassettes per cotxe,no venen en lloc radio amb compac,es mes tots els taxis que vam agafar duien radiocassette,algo carillos per el nivell del pais.
Tambe hi han varis puestos de venta de entrepans,begudes i tabacs.D aixo per tota la ciutat n esta ple,uns quioscos cutres molt cutres pero si tens gana a mitja nit o sed no t has esperar a les 6 que obrin els bars o a cualsevol hora del dia,tenen molta varietat.
Alla si vols dinar a base de paninis o bocatas,cada bocata val uns 0.50levas uns 25 centims d euro,osigui que amb un euro pots agafar un empatx de molt de cuidado.
Mes detalls d aquesta estacio,que sembla que estiguem als anys 60.Els horaris estan en un panel penjat a la pared com els que hi habia a l estacio de barcelona termino als anys 70.Pero clar com pasan dels turistes com de la merda,tot esta en bulgar i en alfabet cirilic un kaos per trobar algo,i quan trobes la ciutat que busques no saps si es l horari de sortida o el d arribada.
En un costat hi han unes ventenilles supervelles amb unes dones dintre que son les taquilleras.
L hi demanem en angles a una 2 billets per Plovdiv per
dema al mati.I la tia ens els donavan per el mateix dia
-no no for tomorrow
es va fotre a parlar en bulgar i es va girar i va pasar de nosaltres,l hi demanavam si us plau que ens atengues i la tia ni ens mirava a la cara.Tela!!Aixo dels
funcionaris es universal!
Al final ens va enviar o aixo vam entendre a una oficina que posava Ril
a.La boja aquesta cridava rila rila.
Ve anem cap alla i alla i habia una que parlava angles,molt poquet pero algo.Ens va dir que alla no era.que allo era per billets internacionals,que teniem que anar a una planta que hi ha a sota.Thank you!

Anem a sota,una oficina que posava de turisme,anem a preguntar aqui que aqui si parlaran angles,je je ilusos!No ens van solucionar res i a sobre l hi vam demanar uns planos que tenien de sofia alla per regalar i al veurens la cara ens van cobrar un leva,mira el cafe els hi vam pagar.
Continuem buscan la taquilla adecuada,trobem unes taquilles en aquella planta,pero a la foca aquella al no parlarli en Bulgar ens va fer el mateix que l anterior,pasa de nosaltres i posarse a despatxar altre gent joder!!ja començavam a desistir d anar a plovdiv.
Tornem a dalt a veure la de la taquilla anterior perque si tenia billets per plovdiv per avui,si aconseguim ferli entendre que es per dema haurem triumfat.I la filla de puta nomes veurens acostarnos tanca la finestra i es fot d esquena.A nosaltres ens va agafar un atac de riure,la tia quin personatge!!i quan l hi deiam algo ens engegava amb la ma a la merda.
Quin drama el puto billet.

Ja per orgull jo surto d aquesta estacio amb un billet a plovdiv per l endema.
Tornem a Rila,la que parla algo d angles i l hi explico el drama que estem pasant,i emprenyada ens envia a la planta baixa un altre cop!!pero al fons,a rila d abaix!!
Una dada mes ja tenim!!anem abaix pero alla no hi ha cap oficina que posi rila,a saber que vol dir rila.Hi ha un monastir que es diu rila,deu ser dels desemperats dels funcionaris.

Al final a la planta baixa al fons,a la dreta hi ha una oficina amb 2 xurrys que es veu que els hi vam fer gracia pero evidentment no parlavan angles.Al menys ens sonriuen aquestes al veure l stresss que portem a sobre ja.
2 billet per Plovdiv i un altre cop billets per avui,que no joder!tomorrow,i que no ho eneten.Collons quin pais.Hem d insistir aqui i aconseguir ho perque aqui al
menys ens atenen,poca feina deuen tindre.
Treiem la guia busquem plovdiv,entre parentesis esta escrit en cirlic,bien aixo ja ho tenim.A l apartat devocabulari basic trobem els dies de la setmana,l hi ensenyem dimarts,bien ja ho tenim casi!!!ara l horari,ens va escriure les hores en un paper i vam quedar d acord a les 6.30 del mati.El que no ens vam entendre en la clase de billet i ens el va donar de primera,ja esta be 15 levas uns 7.5 euros per 5 euros que valia segona.
Al sortir de l oficina aquesta ens vam fer fotos amb el billet we got it!!!!collons si em començat be l estancia a sofia.

Cuatre fotos mes a l estacio de sofia amb bancs de fusta al centre..