4 DIES I MARXEM

Malas noticies the cavern tanca a les 6 de la tarda,i el que suposadement era un concert,es una actuacio del guanyador de big brither 06 UK.
Si que esta en decadencia the cavern,esperem que els alcoholics d Amfield tambe estiguin en la mateixa decadencia.
Evidentment hi anirem,potser al mati,ja que obran a les 11.
Gemminola evidentment fotarem fotos pero el problema es que no se posarles al bloc,videos si ho sabia fer,ja gravare amb el movil tot el que pogui.
Avui tinc festa!!I necesito la tarda i la nit per treure tota la informacio posible sobre liverpool d aquesta maquineta.
Com han cambiat els viatges.Fa anys quan anava de viatge amb els que eran la meva family,tenia que anar als consolats dels paissos que voliam visitar i demana un munt de catalegs per buscar l informacio necesaria i avui en dia,aqui sentat ho podre tindre tot,el progres!!pero l altre sistema era mes entretingut i tenia el seu que.
A part mirar carreteres per fer recorreguts,combinar ho tot be,i ara fots el via michelin i ja ho fa tot ell,que fort.
Aquesta setmana s ha notat molt el fi de mes en el taxi,desde dilluns.
Pero ha estat dels millors mesos de febrer que hi ha hagut.Primer el congres del 3gsm,despres els alcoholics de Liverpool,despres cuatre papanates de Livorno i per acabar el congres de Graphispack.No ens podem queixar.
Amb els de Liverpool,vaig parlar molt,bona gent,piripis tots,pero bona gent.
Amb uns em quedat un parell d hores abans del partit a un pub que es diu SANDON,a prop d Amfield i amb uns altres al Albert pub,ja veurem si els trobem.
Ens faltara temps perque arribema Luton sobre les once de la nit,em de conduir cap a liverpool(280km aprox),despres descansarem dins dels ford fiestas,i a patejar la city,pero entre beatles i hooligans ens faltara temps,al endema tambe estarem per alla pero fins mitg dia que em de marxar un altre cop a Luton i a la nit cap a casa.
En fi,aixo es tot de moment,vaig a arreglar una mica el pis i a buscar tota l informacio posible.
La foto que volem,sense cap falta es la del pas der peatons de la portada d´aquelll disc dels beatles.Vull una foto atrevesantlo.Habiam si el localitzo
.

0 Comentaris