VIATGE A GELSENKIRCHEN-Philips stadium

Un cop al Philips Stadium vam fer una volta buscant una porta oberta per colar-nos, difícil en aquet camp.

Primer vam anar a la botiga que tenen...com sempre a mirar samarretes del equip, ens vam contenir i no hem vam comprar cap.

Allà, a la botiga, vam preguntar com podíem visitar l´estadi. El noi aquell ens va dir que no es podia visitar, però sempre hi ha un però jejeje, a la porta 8 hi ha un bar que te una terrassa que dona al estadi.

Doncs apa, cap a la porta 8. Allà tenen un centre comercial, agencies de viatge, un munt d botigues.. i a dalt un bar. A un costat del bar, una porteta que ens porta a una llotja del estadi. We got it!

Allà ens vam trobar uns nois, que ens van reconèixer al Isidro i a mi, ja que a RAC 1 van parlar del nostra bloc, explicant els recorreguts que fèiem, i ells havien fet el mateix recorregut que nosaltres. Un company d´ells no havia trobat bitllets d'avió per Eindhoven i arribava per Mastricht, una bona opció també.

La llotja aquesta te unes bones cadires per veure el futbol, aquets nois ens van fer una foto allà.

Després a dins el bar vam fer un cafè, i al anar al lavabo, alucinant, mentrestant pixes tens tot d´entrades de partits disputats a aquet estadi, distret, en comptes d'admirar-te-la, llegeixes.

Al sortir, tancaven el bar ja, ens va anar just. D'allà a la porta 3 que també es podia entrar ens va dir el de la botiga però no, nomes podies entrar a un hall i veure uns trofeus que tenen allà, entre aquets, una reproducció de la font de canaletes.
i un altre del avi del Barça.

Tornem al cotxe, i el gps, es va bloquejar, osease que a mano tot. Jo ja coneixia Eindhoven i enseguida vam sortir, d'allà cap a Venlo i per el camí parada obligada a una service station a comprar i menjar  Crockets and Frikandels.

Sempre l´hi havia parlat d'això al Isidro, i es pensava que era alguna xorrada però quan ho va provar, es va enamorar del Crockets.

Es una passada de bo, jo quan duia el tràiler i parava molts cops a menjar a aquets llocs. Els holandesos fan el mateix, al migdia esta a petar de gent.

Després d´un bon apat, continuem el nostra camí cap a Bochum. Enseguida abandonem Holanda i enfilem cap a Bochum.

Zona molt industrial, a Duisburg nomes veiem xemeneies i després Essen i Bochum mes del mateix.

Com a cosa curiosa el tren passa per l´autopista .

I fàcilment arribem a Ruhrpark, un centre comercial on es el nostra Hotel, un 4 estrelles que esta be.