MANCHESTER la ciutat

Un cop instal·lats i veure que un cop mes no em portat l´adaptador de corrent angles, el demanem a recepció i no en tenien.

Ens diuen que a les tendes Argos n´hi ha.Ens expliquen on es i apa,cap a el centre a buscar el centre comercial aquest abans de visitar la city.

Enseguida trobem lloc per aparcar,al costat de l´estació de bus...

a un lloc que al endemà ens diran que esta prohibit.

Aquí per primer cop en molts desplaçaments notem l'hostilitat de la gent del United vers el Barça, al veure'ns amb samarretes del Barça, no s´estan de dir-nos de tot i vacil·lar-nos de Ronaldo.

També hi ha fans del City i del Liverpool que ens donen suport. Enseguida em notat que estem a una ciutat de futbol. Que gran es el futbol!!

Al centre comercial, una cua d´escàndol perquè l´Isidro camvii diners, mes cua per l´adaptador i passem de tot i a veure Manchester.
Al sortir del centre comercial ens trobem una noria molt gran a una plaça.

Plaça que al juny de 1996 IRA va fer volar,al centre comercial que hi ha ara abans de la bomba hi havia un marx&spencer.
Va haver mes de 200 ferits. Manchester IRA Bomb - 1996 - Funny videos are here A aquesta plaça avui en dia hi ha un parell de pubs que recordant l´aspecte de la ciutat abans de la bomba.Aquí a la terrassa trobem els primers cules beben beer.

Lamentablement,en comptes del anorak del Barça porten un del RACC.
En aquest pub, fotem la primera beer a Manchester, l´hi tirem un rajoli de whisky perquè tingui mes cos la beer.

Mica en mica es van
omplin les taules de cules...molt sosos tots i decidim marxar a veure la ciutat i trobar el catalonia square que deien a Tv3 que havien muntat per nosaltres.

Cap culer dels que vam parlar durant el viatge,mai ningú va veure el catalonia square.

Darrera on erem hi ha una de les catedrals de la ciutat i enseguida comencem a veure que aixó no serà res diferent que Gelsenkirchen. Encant de la ciutat 0.

Aixó si amics en feien molts per tot arreu,menys gent del United clar.

Seguim trastejant la ciutat i res,l´estació de trens nomes..

pensaven que seria mes maca o tindria mes encant..
D´aquí va sortir el primer tren del mon. Anava direcció Liverpool. Seguim buscant alguna cosa interessant a aquesta ciutat i res,edificis molt moderns,

de vidre,carrers petits plens de merda i decidim que aqui el millor que podem fer es beure.Parem al Hard Rock cafe de Manchester i beer.

Desprès vam voltar per el centre i sempre anavem a parar sota la noria, ja podies anar per on volguessis que sempre acabaven al mateix lloc. Miravem el planell de la ciutat i nomes veiem centres comercials,a sobre mica en mica s´anava quedant buida la ciutat,es començava a fer fosc.

Alguns llocs per menjar ja començaven a tancar i tot. Decidim anar cap la xina town,interessant diuen..it´s not red lights district.

I per el camí seguim veient carrerons dignes de qualsevol pelicula de mafiosos.

Al final vam sopar a un Italià,sense arribar mai al xina town.

Allà un dels cambrers era un Mexicà,que feia 25 anys que vivia a Manchester i ens va explicar mes o menys on era la marxa de la ciutat però que ens oblidessim, això es Manchester i avui es dilluns a la nit.

Segons aquest home al carrer de sota hi ha la marxa. Despres del sopar baixem i hi ha mes marxa a Matadepera un dilluns a la nit que a Manchester.

Varis pubs en fila, a quin mes buit.
En trobem un anomenat la Tasca..

Entrem i quan busquem taula ens trobem a una banda de Boixos, ex boixos i antics amics..Amb uns vam estar per Milan amb altres vam viatjar a Paris..Joder sempre som els mateixos als viatges..ells anaven a sopar allà i nosaltres a fotre birres.

Aquest lloc tenien San Miguel i Estrella, a mes tots parlaven castellà menys un que el vaig tornar boig, l´home deia you are a bad man yes and you a Musulman...

Es que on s ´ha vist que t´inflis a birres i no et deixen fumar...

Al voltant de la una o les dos marxem a buscar l´hotel i vam fer el gran descobriment del viatge,no,no es que els cotxes vagin al reves..no.Es que no trobavem el semàfor de vianants enlloc.

I resulta que no esta on estan aquí, sinó abaix al costat del vianant.