MANCHESTER

De tots es conegut els viatges que fem arreu d´Europa. Les males llengües diuen que son per veure futbol, beure alcohol...i no se quantes tonteries mes. No en feu pas cas. Nosaltres estem viatjant per veure diferents tipus de moqueta

I mes però no us atabalo. 
Un altre tipus de roba en el que estem molt interessats i ens vam portar unes mostres es aquet.


Les mostres que ens vam portar que ja estan penjades a casa per estudiar-les. 
Tambe ens vam portar roba d´una altre linies de productes.

Lamentablement,la secció de llenceria femenina la tenim en una greu crisis i estem intentant fer una reestructuració de la secció, com del sistema de captar mostres i de moment ho tenim malament per ensenyar-vos mostres.  

Després vam visitar totes aquestes fabriques, d´on surten aquestes mostres. Molt variades com la Reebok, city of Manchester, Old Trafford i Aston Villa.

 





Aquesta es la que mes em va agradar mes per els records que em va portar i l´ambient que es respirava.
El dia anterior vam anar a una fabrica que era un rotllo,estaven tots els treballadors allà,cridant i
cantant cançons sense sentit.Vam tindre que cridar molt per parlar,i jo avui encara no tinc casi veu.


A la fabrica aquesta van haver-hi moments preocupants. Al quart d´hora del disgust, de com anava la cosa, es veu que tenia molt mala cara, em trobava malament i tot, al costat i havia dos parelletes que em miraven amb cara de preocupació, com si estigues jo amb molt mala cara, la veritat em va donar un shock que no coordinava fins que vaig veure a aquets que em miraven, miro al Isidro i tenia molt mala cara tambe,joder si la gent es preocupa de si jo estic be i aquet te mala cara quina cara dec tindre jo? 

un cigarret d´amagades perquè estava prohibit fumar i em vaig refer i apa a tope fins el final. 
Abans vam fer un parell de reunions de feina, una mica caòtiques però la mar d´amamzings. 



Sort que vam anar per feina ja que el mes interesant que tenia el poble aquet era això una noria que no hi puja ningú, be algun del RACC.


Despres quan necessitàvem repostar anàvem a aquets pubs que estan a una plaça que fa uns anys els Srs de IRA van tindre a be enderrocar a base de bombes perquè hi hagués espai per la noria


També vam fer molts sopars de feina,cerveses de feina,ens vam trobar molts coneguts d´altres excursions de feina..han estat uns dies molt durs i de molta entrega.
També em fitxat una defensa nova per l´equip del nostre poble,son mes efectius i mes educats i simpàtics que els defenses que tenim per aquí.


En fi estic cansat i ja aniré penjant els posts del viatge aquet per negocis aquí o al altre bloc, diuen que va haver un partit de futbol per aquí però nosaltres no sabem res. 
Jo fitxaria ja l'entrenador del Everton ja i al Ten kate de segon. I el diumenge al mercat de Sant Antoni igual ens compren be els cromos que tenim. Des de la pepa de porter que tenim fins al últim reserva i de regal en Txiqui i l´idiota aquet 
Que es va fer un bany de mases abans del partit fins que un taxista el va posar a parir. 
Aaaaaahhhhhh com els del RACC son uns manguis i enganyant al soci,ens vam colar als seus autocars per anar al camp,ja que esteven en la seva línia habitual, un kaos absolut, un desgobern, un desastre com tot el que fan, tot dirigits per uns nens pijets que no sabien de que anava la pel·lícula i apa cap dins, mig autocar ple de Boixos de gratis.


Dema mes, nomes una coseta als desgraciats dels jugadors del Barça, a tots, a mi cada viatge em costa un pico i un munt d´hores nomes dedicades a ells, aquet anyet han estat 3 o 4,doncs com a mínim vindre allà on som nosaltres i agrair que a partir de dema treballarem sense veu i el esforç fet per animar-los, però suant molt de nosaltres, del Barça i de la samarreta que porten. 
Enveja els equips que venen aquí al Nou Camp, encara no he vist a cap equip que no vagi a agrair el suport i esforç dels seus afeccionats. I els senyorets aquets preocupats per agafar ràpid el vol de tornada per anar de festa i a nosaltres que ens donin. 

0 Comentaris