LIÓ (2)

Camí del punt de trobada,per el carrer peatonal( rue de Victor Hugo)trobada amb el primers seguidors del Lió. Enseguida varem veure que allò no era ni una afició de futbol ni era res,sincerament no era el mateix passejar per Lió que per altres llocs com Manchester o Liverpool. Tothom em deia que ells guanyarien 3-0 ja ja. Principalment els seus suportters eren àrabs.

Un cop al punt de trobada desencís,no hi ha ningú,per variar. Això dels punts de trobada no se qui els tria però no en recordo cap que hagi funcionat,inclús a Manchester,ens van dir que muntarien una carpa i ni carpa ni res.

Veien el panorama i tenint en compte que aquí si no dines aviat ja nomes et quedarà l’estimat amic McDonalds,vam començar a endinsar-nos per carrerons fins arribar a la vorera del riu Saone,on hi ha un carrer ple de restaurants.

Les cartes plenes d’ànec i de foi (patés varis) també molta carn d’ocells. Tema complicat. Al final farts de veure les mateixes cartes i els mateixos preus vam entrar a un qualsevol.

Calamars amb salsa tàrtara de primer i de segon entrecot amb no se que.

La gent del restaurant encuriosida amb els visitants que tenien allà. Preguntes sobre el partit i tonteries. Un home a un altre taula estava dinant amb una xurry i va passar de la xurry per vindre a dir-nos tonteries,que guanyarien i si ens podia fer una foto,a final ens vam fer la ditxosa foto i varem poder dinar tranquils.

I com aquets països tenen la mala costum de no deixar fumar als restaurants,no vam prendre ni cafè i vam buscar una terrassa on poder fumar.

Allà algun comentari d’un francès que teníem al costat,però aquet desitjava que guanyéssim nosaltres,cafe,copa i puro i apa...a fer turisme.

Primer al cotxe a posar un altre ticket i a carregar mes beers a la motxila i poc turisme varem fer.

Cami del cotxe varem descobrir que a Lió tambe hi ha bicing.

Nomes un recorregut per el costat del riu Saone i prou,ja començava a arribar la gent del Barça i teniem ganes d’ambient. Nomes varem veure la catedral de Saint Georges,la de Saint Jean i no varem pujar fins la notre dame de Fourviere,vam passar per davant del Palau de justicia i d’alla cap a la plaça dels Jacobins i a parar un altre cop a la place Bellecour. Alla un dels monuments mes fotografiats per l’aficio blaugrana va ser aquet.

Aquí hi havia l’oficina d’informació turística i lavabos públics,a part d’una gran senia(noria en castell) i un campament de Homeless al costat dels lavabos,dels que evidentment ens vam fer amics ràpidament.

Els nostres amics encara no venien,primer tenien que passar per el hotel del Barça a recollir unes entrades i temps que vam aprofitar per anar al cotxe a buscar mes beers. Aqui el pilotasso ja era considerable.