MUNIC 4art dia

Quart dia ( el que nosaltres pensavem que seria l'ultim sino ens hagues passat tot el que ens va passar) ,ens aixequem d’hora,agafen el cotxe i cap a l’autopista Garmish partenkirchen.
Al acabar l’autopista vam agafar una carretera on la neu estava acumulada per tot arreu,tot i estar a 20ºC i com som de platja vam sortir a fer l’idiota amb la neu.
Desprès continuem el camí fins que trobem Ettal,on hi ha un Kloister molt maco i que sorprèn molt el seu volum al estar al mig del no res.
Desprès vam continuar fins arribar a Ober-ammergau,bonic poble de Baviera,cada deu anys celebren la passió i aquest any toca i tothom va per el carrer sense tallar-se gens els cabells preparant-se per la passió. Esta be,un típic poble Bavar.
Aquestes dos parades,son un kit kat nomes en el camí,seguim la carretereta i arribem al nostra objectiu Linderhof. Aquet es el castell que mes agradava a Ludwig II,aquí va viure els últims 8 anys de la seva vida,es una passada de guapo,esta acabat en estil renaixentista i Rococó.
Era el seu petit Versalles en el seu afany d’imitar els reis totalitaris de França.
Desprès de la visita del castell,al costat hi ha una cova artificial,feta fer per Ludwig II on dins te un petit teatre,que es on feia tocar a Wagner per ell,en aquells moments va ser il·luminada en diferents colors per un tal Siemens. També tenia sistema d’escalfament de l’aigua.
Un cop acabada la visita cap al nostra destí final del dia. Per el camí vam trobar llacs gelats,tot i estar a 20º.
I per fi arribem a Neuschwanstein,castell de conte de fades,esta en un bosc. Es un intent de fer realitat el mon fantàstic de l’opera Wagneriana.
Es el monument mes visitat d’Alemanya,necessites un autobús per arribar a dalt i desprès caminar.
Primer vam anar a un pont que hi ha penjat entre dos muntanyes per veure’l de lluny i desprès cap dins.
Per entrar vam fer una hora i mitja de cua i no s’ho val per dins,mes maco era Linderhof pero ja que hi érem...
A dins esta fet prohibir fotos i per això quasi no em vam fer.
Des de el castell es pot veure també el castell de Schwangau,on va néixer Ludwig II.
Desprès tornada cap a Munic i a sopar al beer garten d’Augustiner,el que creiem que seria el nostra ultim sopar a Alemanya.