INTER MILANO vs F.C.BARCELONA



Aquest any anem tots una mica de cul i no ens em prodigat massa en els viatges. Pero ara ja no es moment d'excuses i en aquest moment important de la temporada tots em de ser alla.
Aixi doncs marxem a Milà, no se pas quants anem al final pero tenim entre tots al voltant de 30 entrades i em sembla que estan totes colocades ja.
Uns aniran amb avio, altres en cotxe, uns sortiran diumenge,altres dilluns o el mateix dimarts pero tots ens trobarem alla i fotarem unes bieres abans del partit i despres a animar com smepre al Barça fins deixar-nos la veu.
Segon cop que estare al Guisseppe Meazza.

3 comentaris:

Miquel ha dit...

Hola, soc un noi al qual li han tocat dues entrades per anar a milà però anar-hi amb avió es caríssim i m'he estat mirant el teu bloc i he vist que alguns cops has compartit cotxe. Si et ve de gust o tens espai al cotxe per anar-hi ens faries un favor a mi i al meu colega que estem boixos per fer el nostre primer viatge amb l'equip. Si no pot ser per qualsevol raó però saps alguna manera d'anar-hi per carretera agrairia un mail a: miquelm69@hotmail.com
Moltes gràcies i FORÇA BARÇA

rmc ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
rmc ha dit...

hola soy mexicano y estoy interesado en aprender catalan alguien que me pudiera ayudar lo agradeceria sobre todo porder habalr y escribir en català con el gracias de antemano, mi correo es rmconce@hotmail.com