VIATGE A MILANO

Comença un nou viatge i comença una mica accidentat una mica per tot.

Primer el aliar-me amb segons qui per anar de viatge. En Jordi i jo anàvem a comprar els bitllets d’avió fa molts dies pero el Joaquim no va voler per si no passàvem al Arsenal i al final esperant al nen ens vam quedar sens avio.

Següent solució, cotxe, com l’últim cop que vam estar a Milà.

Cotxe en Jordi possava el seu pero una reunió d’última hora el dimecres al mati l’obliga al avio.

El Joaquim posa el seu cotxe per anar-hi. També hi ha l’opció d’anar amb un volswaguen Scirocco. Perfecte, contem amb el Joaquim.

A ultima hora els del Scirocco diuen que nomes hi ha una plaça al Scirocco. Aleshores per no deixar tirat al joaquim decideixo anar amb ell.

Aquest, sense consultar i per el seu conte agafa hotels per mitja França per anar fent escales a llocs a mes que no ens venen de pas i desprès pretenia que jo agafes els mateixos hotels.

Impossible, jo només faré festa dimarts o sigui que marxo amb el scirocco, pim pam pim pam com ha de ser un viatge així i mes quan aquella ciutat ja em estat mes cops. O sigui que demà a les 5 del mati cap a Milà, encara arribarem abans que el joaquim que anirà fotent escales pel camí.

3 comentaris:

T Nogueira ha dit...

Olá,

http://footinmyheart.blogspot.com/ (mozilla firefox)

Intercambio de enlaces?

Com os melhores cumprimentos,

Tiago Nogueira

Getto Livadias ha dit...

Eagles&Pericos United

Doctor Apuestas ha dit...

Hola,

El meu nom és Toni, gestiono un web d'apostes esportives (www.doctorapuestas.com) i per això m'agradaria que intercanviéssim enllaços. Crec que l'acord pot ser beneficiós per a tots dos ja que tenim temàtiques relacionades. També estic interessat en enllaços a les entrades de la web, per si prefereix aquesta modalitat.

Si li interessa, la meva adreça és administrador@doctorapuestas.com

Espero la seva resposta i sobretot que la meva web sigui del seu gust.

atentament,

Toni