VIATGE A LIVERPOOL 3 Conduint al reves

Anem a continuar amb el viatge a Liverpool.
Un cop pasada l aventura del vol ,el següent pas era agafar el cotxe de lloguer.
En principi es una tontada,pero te tela conduir al altre costat!!
Jo ho habia fet amb el meu cotxe o sigui amb el volant a l esquerra i mes o menys t´en sorties pero amb el volant al altre costat es un altre tema.

Tindre el cambi a la ma esquerra es un drama,la ma esquerra jo no la faig servir com no sigui per arrepenjarme...
Que el cervell l hi dongui ordres a la ma esquerra es molt complicat i mes quan no estas acostumat.
Quan vas a cambiar enseguida mous la ma dreta contra la porta,aleshores has de rectificar rapid per cambiar la marxar.Fotia cada reduida mes
extranya...semblava que portes una L.
Despres un altre problema es el retrovisor del interior del vehicle..si tu quan vols mirar per el retrovisor aixeques el cap i miras cap la dreta,es un acte refelexa en cambi aqui quan ho feies no hi ha res tenies que buscar rapid un altre
retrovisor,acabavas nomes fent servir els retrovisors exteriors i pasant del interior.
Despres la conya de conduir al reves,es un rotllo,al principi rius pero quan portes 200km estas fins els collons de la tonteria aquesta.La putada era quan entravas a una cruilla i cambiaves de direccio,no sabia mai a quin costat em tenia que posar,mes d un cop vam circularen contra direccio,quin drama nen..
Despres les rotondes,evidentment son al reves,i amb les prioritats al reves,si tot es a l esquerra,perque les prioritats son a la dreta?No m exranya que siguin els inventors de les rotondes,es deurien fotre cada llet aquets tios amb les prioritats cambiades..
Vam fer varies rotondes al reves,sort que era de nit i no venia ningu.

El cert es que l unic moment que anava tranquil era a les autopistes,tres carrils(mes estrets que els d aqui),ben senyalitzades...tot be,llastima que fos de nit i plogues de mala manera,pero era on estavam mes segurs
El cert es que l hi vam fotre molta canya al cotxe,eran mes de 200km i els vam fer bastant rapid.Iinclus el Isidro em va fotre la bulla al arrrivar perque habiam corregut massa,diu que molts moments anavam a mes de 170km per hora!!PERO SABEU PERQUE?Perque el tablier venia tot en milles i no en km en el meu cotxe,en el seu si que venia amb les 2 numeracions,clar,jo anava a 110 0 120 pero es que eran milles,ja em semblava a mi...joder plovent,sense coneixar el cami,al reves,amb el cotxe tambe al reves...ja ens val.
Doncs aixi de matinada entravam a Liverpool,enseguida tot eran cartells Stadia Football,no se si aixo d stadia es una forma pija d anomena l stadium pero aixi ho posava i a les 3 am estabam a la porta de la grada "the kop"(grada jove del
Liverpool)a la Paisley gateaway.
No va ser per falta de respecte pero alla mateix vam pixar tots.
Els nanos que duiem a aquet viatge,van començar a cantar alla devant del camp pero el problema es que el camp esta enganxat a unes cases,no es com aqui que hi ha molta distancia amb le cases i en seguida els vam fotre als cotxes,vam donar la volta al camp,vam pasar per la porta "you´ll never walk alone"
per el memorial que tenen alla per els morts a highbury i vam començara tirar cap el centre de LIVERPOOL.
Quan pasavam per el barri d Everton vam trobar un gran mercat amb un parking tipus Carrefour i alla ens va semblar un bom lloc per aturarnos a dormir.
Mala eleccio!!els nanos al veure el terreny que hi habia en el parking,van truere una pilota i ningu va dormir,vam estar jugant a futbol fins pasades les 6 del mati,encara tinc un genoll pelat...que gran es el futbol,que be ens ho vam pasar jugant a futbol i a sobre va anar molt be per desencartronar els cossos despres de tantes milles dins el cotxe.
Quan ja tots estavam petats ens vam fotre las cotxes a intentar dormir.Jo no podia dormir..aleshores vaig fer aixecar a tothom i cap al centre a buscar un cafe!!