CAMPIONS!!!!!(VIATGE A PARIS 2)


Publicat per taxidriver | 19 Mai, 2006

Encara no m ho acabo de creure,som els mes grans d europa,la meva veu encara no s ha recuperat,em sembla que va a pitjor,ahir amb tothom que parlava per telef encara feiem algun cantic.

Pensava que avui estaria be pero no puc parlar,deuen tindre algo a veure els 2 paquets de winston diaris.

Vaig estar varis dies patint que no ens dexarien fumar en el talgo.La primera alegria del viatge va ser que tothom fumava ja en el vestibul de Sants,bien!!!si aqui es fuma al tren tambe,i efectivament al tren es va fumar per tot arreu,com habia estat tota la vida,i de tot a mes.

Haig de escriure tot el viatge,per poguer ho recordar be,i fer els mateixos moviments en un altre final,que han portat sort.

El que em demostra l estadistica es que quan he anat amb avio o autocar em perdut,en tren o cotxe em guanyat.L any que ve a Atenes amb cotxe.

Que les finals que m he comprat una samarreta expresament per la final hem perdut,aquet cop la vaig comprar pero recordan aixo,m la vaig posar per traballar uns dies avans per no estrenarla a Paris.

Al prepara la bossa tambe em vaig emportar un elefantet que ens va regalar un negre a Mila,ens va dir us portara sort,i a Mila la va dur,doncs cap a Paris,i CAMPIONS.

Ara ja som un equip gran de veritat,ja no ens poden dir que tenim una copa d europa mes que el Numancia,ni el xiste aquet que em sentit durant anys que tenim 2 copas d europa la primera i la ultima.Habiam l any que ve...seria puja una categoria mes.

El viatge el vam començar a plaça cataalunya,alla em va recollir l Isidro amb el seu taxi i vam anar a sopar al groc i negre,evidentment.

Alla vam agafar un taxi i cap a Sants,el taxista era amic,va començar tot be doncs.

Al arribar a Sants,estava tv3,el Isidro va parlar per els microfons ensenyan les botelles de cava que duiem,etc...

Al entrar a Sants,quin ambientas,i a mesura que pasaban els minuts mes i mes,tv3 filman com cantaba tothom,guapisim,els de seguretat,madridistes suposo,per la mala cara que duien ens controlaban pero no van tindre motiu per intervindre.

Per variar en Xavi no hi era,"el home trankil"anava venin al seu ritme,ja arribarem pero els nervis van apareixa quan va arribar en Pau i ens diu que encara estava a casa seva i que ara venia.Ostia nen,el billet era per camarot i no individual i no podiam anar al tren fins que ell va arribar,pero al arribar s habia deixat el telf d uns parents i amics aque te a Paris i encara va tindre que anar a trucar a la seva mare perque li pases els numeros,evidentment i com sempre,no tenia saldo.

Al baixa a l andana,unes noies,no se si del racc o del mundo deportivo,ens van donar una bossa,que hi habia,esmorçar,chupa chups(que van anar be a la tornada per alleugerir la gola)varies coses mes;una gorra...I tambe ens van donar el millor de tot;un billet ilimitat de metro i RER per un dia a Paris.

Quina gran cosa aixo,al menys per l Isidro i jo,en Xavi i en Pau no perque es van quedar tot el dia per els voltants de la tour eiffiel,on hi habia mes ambient.

A l andana Tv3,la nostra,estava alla per despedirnos,la gent cantaba;esto es un zulo,laporta esto es un zulo,esto es un zuuuulo,laporta esto es un zulo i tv3 filmant.

Al nostre vago hi habia gent de Boixos,i nosaltres habiam estat Boixos als anys vuitanta,va estar molt be la convinacio de 2 generacions de Boixos,molt d ambient.

Vam entrar per fi al camarot i va arrencar el tren i en Xavi,habia desaperagut,ostres pensavam que s habia quedat a terra amb alguna cosa de les seves,per sort no va anar amb no se qui a no se quin vago.

El tren sortia de Sants i emocionadisims,despres de tant patiment per les entrades,per fi anavam a Paris.tot el vago anava cantant SI SI MARXEM CAP A PARIS SI SI SI MARXEM CAP A PARIS,I pican a les parets del tren que retronava tot.

Despres va vindre un ratet de calma,tothom s organitzava el seu zulo(camarot),pasava l asistent dientnos que l avisesim quan volguesim baixar els llits..I va pasar una de les asistents i era la Eli!!!que way la conec de fa anys pero no explicare de que pero way anar amb gent que coneixes!!!