MILA,MILAN MILA MARXEEEEM!!!!!!!!!


Publicat per taxidriver 15 Abr, 2006

 
Ahir a la nit va ser una nit al·lucinant, La feina normal per ser divendres, pim pam i s´anava fent, mentrestrant escoltava el Barça. 
No estava molt per els clients perquè si juga el Barça estic mes atent al Pujal que a les coses que m´expliquen, al final acaben preguntant-me quan van perquè veuen que es l´únic tema que em podran arrencar.
Al acabar el partit vaig posar en Jordi Basté, i aquet es un terrorista amb micròfon  tio crea una psicosis a la població amb el tema entrades que no vegis, sempre esta amb tema entrades, que si Paris, Benfica, Milà, espanyol, que si Ryanair....i la gent s´obsessiona en aconseguir entrades.
Per Milà se’n van demanar moltes i al final a l hora de la veritat la gent les ha tornat, ja em diràs  tornant de vacances i tornar a marxar...com no siguis autònom.....
Vaig recollir un noi jove, d´uns 17anys, i el tio preocupat perquè sortia de treballar i tenia que aixecar-se d´hora per anar al camp nou a comprar entrades per Milan, però no sabia com anar a Milan, 
Jo l’hi vaig dir que a lo millor hi anava perquè m´havia entrat el cuquet amb el Basté aquest, que no obstant tenia que sopar amb l´Isidro i ho teníem que parlar.
Jo ja l´hi havia enviat un misatge al Isidro però ell m´havia dit que teníem que treballar, que no podia ser.. però al sopar nomes veure’ns vam estar d´acord en anar-hi, ens va trucar el noi aquell per confirmar si anàvem i al final anem 4 en el taxi del Isidro compartint despeses.
Ha estat el subidon mes guapo que he tingut en molts anys però subidon subidon, ni prenen cap substancia m´havia sentit tant eufòric, tant feliç ni tan be mai. 
ENS ANEM A MILAN.
Vaig treballar super-nervios esperant l´hora de plegar per anar a comprar entrades.
A les 7 estava a la porta de les taquilles i el Isidro ja estava allà. 
Erem els primers, QUE GUAPO!!!!!!!!!!Ja teníem entrada assegurada. Jo he estat el primer en aconseguir-la.
El nano aquest a les 9.30 ha vingut a les taquilles i mira anirem a Milà amb 2 nens però guai, 
Barcelonistes i a passa-ho be i ha compartir despeses.
Després de sopar i concretar el viatge he portat 3 italianes a Granollers amb el taxi i parlant que si els hi piazze molto Barcelona...ens hem fet amics, son de Rimini però estudien a Milà, casualitats que te la vida.. 
Hem quedat que aquesta nit les portaré a Granollers un altre cop i ja concretarem com veure’ns a Milà, pot ser un viatge rodó, ara esperem que el millor equip del mon estigui a l´alçada, estic contentisimmmmmmmm.
Anit pensava, realment soc feliç amb això, estic contentíssims si estigues amb la meva ex no ho podria fer, no se començo a trobar-li el truco a estar separat, no em queda res mes, doncs a gaudir, casat nomes podria haver anat a la final plantejant-lo molt be, acceptant algun xantatge, suposo, i així no, soc feliç.
Marxem dilluns i tornarem dimecres o dijous, ja veurem..

 

0 Comentaris