MILA,MILAN MILA MARXEEEEM!!!!!!!!!

Publicat per taxidriver 15 Abr, 2006
ahir a la nit va ser una nit alucinant,la feina normal per ser divendres,pim pam i s annava fent,mentres escoltava el Barça.No estava molt per els clients perque si juga el BarÇa estic mes atent al Pujal que a les coses que m expliquen,al final acaban preguntanme quan van perque veuen que es l unic tema que em podran arrencar.
Al acabar el partit vaig posar en Jordi Baste,i aquet es un terrrorista amb microfon,el tio crea una psicosis a la poblacio amb el tema entrades que no vegis,sempre esta amb tema entrades,que si Paris,Benfica,mila,espanyol,que si Ryanair....i la gent s obsesiona en aconseguir entrades.
Per Milan s en van demanar moltes i al final a l hora de la veritat la gent les ha tornat,ja em diras tornan de vacances i tornar a marxar...com no siguis autonom.....
Vaig recollir un noi jove,uns 17anys,i el tio preocupat perque sortia de treballar i tenia que aixecarse d hora per anar al camp nou a comprar entrades per Milan,pero no sabia com anar a Milan,jo li vaig dir que a lo millor i anava perque m habia entrat el cuquet amb el Baste aquet,que no obstant tenia que sopar amb l Isidro i ho teniem que parlar.
Jo ja l hi habia enviat un mis al Isidro pero ell m habia dit que teniem que treballar,que no podia ser..pero al sopar nomes veuren´s vam estar d acord en anar hi,ens va trucar el noi aquell per confirmar si anavam i al final anem 4 en el taxi del isidro compartin gastos.
Ha estat el subidon mes guapo que he tingut en molts anys pero subidon subidon,ni prenen cap substancia m habia sentit tant euforic,tant feliÇ ni tan be mai.ENS ANEM A MILAN.
Vaig treballar supernervios esperan l hora d plegar per anar a comprar entrades.
A les 7 estava a la porta de les taquilles i el Isidro ja estava alla.Eram els primers,QUE GUAPO!!!!!!!!!!Ja teniem entrda asegurada.Jo he estat el primer en aconseguirla.
El nano aquet a les 9.30 ha vingut a les taquilles i mira anirem a Milan amb 2 nens pero way,Barcelonistes i a pasar ho be i ha compartir gastos.
Despres de sopar i concretar el viatge he portat 3 italianas a Granollers amb el taxi i parlan que si els hi piazze molto Barcelona...ens hem fet amics,son de Rimini pero estudien a Milan,casualitats que te la vida..em quedaT que aquesta nit les portare a Garnollers un altre cop i ja concretarem com veuren´s a Milan,pot ser un viatge rodo,ara esperem que el millor equip del mon estigui a l alÇada,estic contentisimmmmmmmm.
Anit pensava,realment soc feliÇ amb aixo,estic contentisim,si estigues amb la meva ex no ho podria fer,no se comenÇo a trobarli el truco a estar separat,no em queda res mes,doncs a disfrutar,casat nomes podria haber anat a la final plantejantlo molt be,acceptan algun xantatge,suposo,i aixi no,soc feliÇ.
marxem dilluns i tornarem dimecres o dijous,ja veurem..