SOM 2º A UNA OFICINA DEL RACC,CASI CASI,CASI SEGUR ANIREM A PARIS

Publicat per taxidriver | 2 Mai, 2006

Fa dies que no escric,el pont,hi hagut molta feina i era imposible escriure,primera arribava molt cansat a casa i el rato que tenia lliure a la tarda l empleava en intentar aconseguir contactes per les entrades de Paris.I per fi,sembla que si que vaig a Paris.

En el sorteig del BARÇA he colocat la tira de carnets,els que he aconseguit pero es molt dificil,ja veurem..aquetsa tarda es.

Tinc un tio a Londres buscan entrades i una monja a Paris buscanne tambe,a part tenia uns contactes propes a la directiva i n han aconseguit 4 i prou i no ha pogut ser.Dema faran una ultima intentona.Despres hi ha un amic que coneix a una que teballa a oficines del club pero nomes n ha aconseguit per ell i la seva dona.La situacio ha estat estresan,ja nomes ens quedava el sorteig.Lo del racc jo no podia ara pagar 500e per una entrada amb avio i al final el meu amic Isidro,aquesta nit s ha plantat a la porta d una oficina del racc i esperar que dema obrin i em finacia el viatge,que gran que es el tio.Som el num 2 dela cua a una oficina del racc a bcn,el que ens garanteix que hi anem bien bien...dema el relevare un rato perque no digui pero ell avui te festa i pot estar.

La putada es que em d anar amb avio i no com ens agrada a nosaltres amb cotxe.La unica que vaig anar amb avio vam perdre,a Atenes.

Que guapo!!!!!!Aquets dies ha estat bestial el tema de aconseguir carnets,trucan a tothom anan a veure gent...

El disabte a la nit em va parar al taxi,una noia moreneta,una roseta i un noi,volian 2 taxis i quan va arribar l altre jo em vaig emportar al noi i l altre les 2 noies,al tio li vaig dir collons quina roseta mes maca i em va dir que era la seva novia i era la filla del Hen Tenkate(2on entrenador del Barça)i la moreneta la filla del Rijkard.Aleshores va començar el meu acoso al xaval,el vaig atavalar tant per aconseguir 2 entrades que casi s enprenya i a sobre no vaig aconseguir res,pobre nano mai mes bacilara que la seva novia es filla de qui es.

En fi sort del Isidro,esperem que aquesta final vagi millor que la d Atenes,aquella va ser un desasttre,tot.Jo vaig anar amb els Boixos Nois,aquella epoca encara i anava de tant en tant amb ells pero poquet comparat amb els anys 80.Per aquell viatge,valia 60000pelas.i el Barça a traves de Banca Catalana ens va finaciar el viatge i ens va enviar tots els Boixos a una oficina del centre,no se si era c/muntaner o...no ho se.El que recordo es que aquella gent encara es deuen empanedir d haber ho fet.

La nit avans del partit tots cap al aeroprt i arribem alla i hi han tots els avions menys el nostre,bueno doncs que el busquin,aqui estan els billets volem l avio.Ah no ens diuen que marxem perque no hi ha avio.quina cara.No ens vam conformar i vam tallar l aduana.No dexavam marxar a ningu fins que vingues el nostre avio.Quin kaos vam montar,altaveus reclaman gent,nosaltres no deixant pasar ningu..fins que van vindre els antiavalots dels Nacionals i ens van fotre una...ells tenien porras nosaltres no..

Ens vam quedar per l aeroport i al vespre quan ja no hi habia solucio,perque els jefes de viatges marina ja eran a Atenes i al Barça no hi habia ningu,vam trocar a Jose MªGarcia(butanito)i en directe va conectar amb el de viatges Marina a Atenes i amb nosaltres i amb algu del Barça i en mitja hora air europa ens va enviar un avio de Mallorca cap aqui per nosaltres que Guaopo!tot el viatge cantant,fen volar bufandes..molt maco.

Quan vam arribar a Atenes a mitg mati em vaig trobar amb el Isidro que habia arribat la tarda anterior,i aixo que en aquella epoca ni hi habia movils pero tots eram una mica mes llestos.

El Isidro a Atenes va tindre mala sort,es va ficar a un hotel que les habitacions eran compartides i al despertarse hi habia ties amb sostenidorsa per les habiatacions!!!!!!!!!quina enveja!!!!!!era compartit i mixta,tot per culpa de viatges MarinA m ho vaig perdre,no els hi perdonare mai.

A Atenes ens va pasar de tot pero ja ho explicare un altre dia que tinc son.

Apa bona nit,habiam si quan em desperti ja m ha tocat el sorteig i no cal l inversio amb els mafiosos del racc

0 Comentaris