Sofia i despres Tokyo

Publicat per taxidriver | 17 Nov, 2006

Han cambiat el diseny de l web i pensava que seria mes facil escriure post i que va aixo es un drama.

Ara no puc cambiar el tamany de les lletres,el color tela,em surt el fondo pintat i les lletres blanques i evidentment encara no se com collons penjar fotos.

En fi,ja ho tenim tot a punt per el viatge a Sofia,diumengue marxem i ho tenim casi tot,billets,entrades,hotels...pero no tenim LEVAS!!!I tu diras;que son LEVAS?Doncs es la moneda Bulagara.Em estat incapaços de trobar cap banc que tingui Levas,ni als grans bancs de pl.Catalunya .Res de res un desastre.

Total que quan arribem al aeroport de Sofia,esperem trobar una oficina de cambi,sino no se com anirem al hotel,ni taxi ni tren ni res sense levas.

El problema es que arribem diumengue tarda,i ja veurem si estan obertas les oficines de cambi alla aquella hora.

Pero ahir a la nit va saltar la tragedia!!!Un comentari inocent que l hi vaig fer al meu amic Isidro,va començar a engrescar la cosa i estem perduts!!Molt perduts.

Eran les 7.30 de la tarda quan a Rac 1 van explicar que a Tokyo,per el mundialet de futbol,el viatge nomes costa 1760e!!

Inocent de mi l hi comento al Isidro i la seva resposta es

-SOLO!!!!!!!!!Pues nen vamos eh?

-No fotis

-si yo pensava que valdria mas de 3000 pero si es esto vamos,enterate bien

I si si son certs els preus,la WEb del Barça els publica i la del Racc tambe.Joder joder!!de moment per internet hem aconseguit averetir el preu en 175 euros pero es igual son 2500 els que et gastas estan una setmana alla allo es carisim.

De moment la cosa ha quedat que ell hi va i jo no,jo paso.Aquesta setmana marxem a Sofia,tornem i una setmana mes tard a Tokyo?No pot ser,que som taxistes no millonaris.

Si ho arribem a pensar abans potser hauriem suspes ho de Sofia i aleshores no et dic que no.

Pero em fa ilusio anar a sofia,en cambi tokyo no.No perque no m he plantejat mai que hi pogues anar i per aixo no em crida l atencio,no ho he tingut mai com un objetiu pero desde que em parlat el Isidro i jo aquesta tarda,estic fotent numeros..i no se...

De moment no hi vaig i espero que es tanki el plaç mentres estic a Sofia i no pogui tindre tentacions,perque cada cop que a rac 1 fan un comentari d entrades o l Isidro i jo parlem d algun partit,per lluny que estigui acabo en un camp de futbol alie.

Guapo si pero molt car,a mes al febrer volem anar a Brasil i ja tanta cosa no pot ser,em sembla,no?o potser si ai ai ai que em veig a un camp de futbol rodejat de xinos o japos..

Que es dura la vida de seperat

0 Comentaris