VIATGE A BULGARIA 2 arribada a Sofia

Publicat per taxidriver | 26 Nov, 2006

Anem a començar d una vegada el diari del viatge.
Despres d un dissabte nit de molta feina,com tots casi be,cap a casa a buscar
maleta i deixar taxi i tren cap al aeroport!!Quin tren mes lent!no m extranya que la gent agafi taxi,jo anava agafar taxi pero l hora que era no n hi habia i com tenia temps,doncs tren..
Alla ens vam trobar l Isidro i jo,molt d hora,anavam sobrats de temps i el vam aprofitar per sortir fora i fumar i fumar i fumar mes per el rato que ens tindrien sens e fumar per culpa de les noves lleis.
L isidro era un incredul dels billets per internet i no les tenia totes,tot i que a Monaco va veure que funcionava de conya,al menys en el tema d hotels.
Va quedar maravellat al veure ho sencill que era,i ho correcte que era tot,al cambiar la fulla impresa per els billets.
A mes Alitalia es una empresa de suficient solvencia.
Despres va vindre el registre de les nostres coses,sort que no duiem res de liquids pero aixi i
tot molt empipador el rotllo de les safates,colocar totes les teves coses alla..molt empipador.
D alla ja cap l embarcament cap a l avio,Un mcdonell douglas,pse petitet pero ple,casi tots italians,que deurien haber pasat el cap de setmana a bcn.
A l entrada del avio,com no podia ser de cap altre manera premsa italiana,corriere,la republica..diaris inmensos e imposibles de llegir dins un avio per falta d espai.
Anavam a una de les files de tres al costat d una senyora molt grossa i poc espai te l avio,nomes ens faltava aixo.
Feia molt bon dia i a pesar de no haber dormit vam estar mirant el mar i enseguida vam divisar Sardenya,un dels de la tripulacio al veure que ens hi fixavam ens va dir
que era Sardenya,una illa Italiana amb molta influencia catalana,no fotis!

i despres d una hora i vinticinc minuts ens dispusavam a aterrar a Roma.
Alla va saltar l alarma,l aeroport de Roma jo sempre el coneixia per fumicino,i
per els alteveus van dir que aterravam a Leonardo da vinci!!joder que tenim el transfer a Fumicino nosaltres!!al veurens alterats i contan el temps que teniem per si teniem que cambiar d aeroport,dos noies de la nostra edat que teniem devant,en seguida ens van informar que l aeroport era el mateix.Uuuuuffff quin susto.....!semblen pajares i esteso de vacances quin desastre.
Baixem i a la terminal on ens deixan preguntem a una hostessa de terra on tenim que fer el transfer i a on collons es pot fumar!La noia molt amable ens indica que "near of de gate 5 there is the smoking room,but you only have time for one cigarrette!"quina rabia en fot parlar amb angles amb Italians,si jo parlo catala i ells parlan italia ens entendriem millor que en angles!
Pujem l escala que ens ha dit l angloitaliana i ens trobem amb una cua increible!un altre cop el rotllo de possar totes les coses a la safata i registre!mitja volta i al lavabo a fumar,patetic!fumar de cara la pared i amb els pantalons baixats!i amagats com si fosim petits.
Tornem a pujar i la cua continua!un pare amb 3 criatures discutin amb el del aperell raig x que ell no volia posar el cotxet del nen al aperell de raig x,ja som a Italia,crits,discusions absurdes,gesticulacions tot per res per acabar fent el que s ha de fer,seguir les normes pero aixo es Italia.
Per fi aconseguim pasar el control i a la caçá de la smoking room!vaya peazo aeroport!!ho de Barcelona es un xiringuito amb una torre de control,vinga a fer cami i mes cami per trobar la gate 5 i l smoking room.
Per fi un cartell que asenyalava la smoking room pero just on senyalava i habia una botiga de roba,entra el Isidro i pregunta aqui es pot fumar ja ja ja com es va
fotre la tia nooooooo!mes endevant estava pero la senyal esta mal posada.
per fi a la narco sala.

Aqui estavam tots els viciosos,al menys els que no teniem un lavabo a prop per fumar.
Fotos de la narco sala,i cap a la gate 29 a buscar l avio a sofia,joder no m extranya que nomes tinguesim temps per un cigarro,poz no esta lluny ni res la 29,pero es que quan la trobes pasas una porta,continues i et trobes amb una estacio de trens que et porta a la verdadera 29!!vaja un aeroport!!que fort!
I alla un altre Mcdonell douglas i cap a Sofia,aqui anavam a una fila de dos millor.

No ho vam comptar pero el viatge tambe deu durar 2h o 1.30 no mes.
Mentres anavam per italia es veia els apenins,...pero despres ja estava tot ennubulat i algun lloc que veies algo era neu.Quin cangueli!!

I sobre l hora prevista l avio comença a baixar,i vam pasar per sobre de tot Sofia!quina vista.Ciutat molt gran,com Barcelona poder.
I per fi a terra,vaya un pilot mes dolent aterrant,vaya bot vam fotre al aterrar!
Impresionant quan veus Sofia escrit en cirili i amb caracters llatins.