VIATGE A BULGARIA 9 (NIT DE BORRATXERA)

Despres de pasejar molt per Sofia va vindre l hora del sopar.
Com sempre vam anar al Happy un gran lloc.No hi habia taula i ens teniem que esperar a la barra,alla vam fer amistat amb un Bulgar i l hi vam preguntar on teniem que anar a Sofia per aconseguir dones,vamos,que a on era el Bailen 22 de Sofia.
Ens va apuntar a un paper el Kamasutra.Aleshores va vindre la Zohra,cambrera,i ens va portar a una taula.
ens va anar servint el sopar i al cap d un rato va veure el paper que posava Kamasutra.La Zohra parlava angles i ens va fotre la bronca de que dos tios tant guapos anesim a un lloc com aquell.Que no teniem que anar,que a Sofia si una cosa hi habia era dones guapes.
Quan l hi vam preguntar doncs digues on em d anar.Aleshores ens va fer un altre paperet amb varies discoteques de Sofia,a una va posar un cert interes perque anesim.
Tot el sopar com cada dia vam estar fent broma amb ella...ella anava xerrant amb un altre noia de les que treballava alla que tambe tenia un trancaço i ens vam estar fent cocos de com acabaria la nit.
El tema va ser que ens vam quedar mes estona del normal al restaurant i van anar caient els whiskies de mala manera,jo no estic acostumat a veure i al final duia un pedal que te cagas.
Vam sortir i vam començar la ruta de les discoteques que ens habia apuntat la noia.
Taxi i cap alla,la primera anem i es sorprenen de que dos guiris volguin entrar a la discoteca aquella i ens denegan l entrada!!!Feia tants anys que no em pasava aixo,ens van dir que era una festa privada..ok vosaltres i perdeu
-taxi!!a la seguent de la llista que es la que va posar mes interes la Zohra i la seva amiga.
Un altre cop que no podem entrar,al final el que ens ho perderem serem nosaltres...
Insistim una mica mes que al altre lloc i el tio diu
-be,si em doneu 10 levas cada un podeu entrar
-10 levas!!!ok!
Son 5 euros pero es que el sopar amb una cantitat desorbitada de Whiskies ens habia costat allo o menys.Total paguem i entrem,calers a la butxaca del porter perque ni ticket de consumicio ni res.Nomes entrar el gorila ens fa deixar les jaquetes al guardarropia a la força,2 levas mes,en fi pujem cap a dins i era una videodiscoteca molt be l ambient.demanem whiskies i cada whisky costava 1.75 euros,total que ens habien tangat a l entrada.
Pago la primera ronda jo,i pensava que l hi habia donat un billet de 50 levas i no un de 10 que deia la camarera,em queixo i m asegura ella que a la caixa no tenen cap billet de 50 levas que no es veritat el que dic,em queixo una mica mes i al poc ja teniem els goriles a dalt controlant que feiem.
Hi habia dos Bulgares soles a un costat de la barra pendent s de nosaltres tot el rato pero l idioma i l alcohol que duiem a sobre va ser un obstacle insalbable per conquistarles.
I ens vam dedicar al whiskys pero amb molta aficio,total a dos levas el whisky...que vagin queient...van caura tants que no veas com anavem els dos,a sobre seria garrafa...pero nen ni amb legia ens aclaravem a les 3 o les 4 no se,vam sortir d alla i com vem poguer vam entrar en un taxi d aquells,un hyundai Atos,i cap el kamasutra perque la zohra no va apereixa per alla o no la vam veure amb el pedal que duiem,o al veurens va preferir marxar.
Al Kamasutra el taxista "amablement" ens acompanya cap dins,dic amablement perque nosaltres som taxistes i sabem perque entrava, a buscar la seva comissio,el vam deixar fer i mes amb la torta que duiem..
A dins un aren nano,un aren!!tot ple de dones,l isidro regatejant amb la duenya el preu dels whiskies..jo sentat a un sofa babejant com es contursionaven a les barres del mitg de la pista,fins que vaig veure una i dic aquesta es...
envio al Isidro a negociar per mi,perque jo no podia ni aixecarme ja i la tia demanava 120 levas(uns 60 euros)
Toprno a enviar al isidro demanant una rebaixa,la rebaixa arriba a 100 levas pero al nostre hotel,torno a enviar al Isidro i l hi dic que proposi 75 levas ella i 75 una amiga i cap al hotel,i que va no va aceptar...millor!!encara deu estar donant voltes a la barra aquella..
Marxem i taxi cap a l hotel sense dones...el conserge jove sonreia ala veurens arribar en aquell estat...
Ens preguntant si encara volem el taxi a les 6.00 per anar a l estacio,teniem que anar a Plovdiv i eran mes de les 5 del mati ja!!
-si si el volem
Ens fotem a dormir i el colega es veu que es va aixecar a vomitar i tot,ho va fer sobre la guia de Sofia,sort que ja habiam vist casi tot sofia!!
A les 6 trucan que tenim el taxi abaix,jo vaig pasar d aixecarme,l isidro cridantme que aixeques a les 6.15 m aixeco per fi,dutxa,lavabo..el taxi abaix...un kaos,els dos superespesos...aconseguim arribar abaix al carrer pujem al taxi i el tio no habia contat el rato d espera ni res ..apa cap a l estacio,no enteniem a quina via sortia el tren i el vam perdre ...amb ho que habia costat aconseguir un billet per Plovdiv.
Merda a veure si ens el cambien ara,cambiar e billet va ser mes facil que comprarlo,ens el van cambiar sense problema,nomes posant mala cara,van fer un taxon i a boli van posar la nova hora del billet i esperar,en aquestes condicions tirat al mitg del carrer amb dos familes gitanes al costat mentres lIsidro em feia fotos