ESCOCIA Glasgow Rangers 0 F.C.Barcelona 0

0 - Glasgow Rangers: McGregor, Hutton, Carlos Cuéllar, Weir, Papac, Novo (Beasley, min.71), Adam, Ferguson, Thomsom, McCulloch y Cousin.

0 - FC Barcelona: Victor Valdés, Puyol, Thuram, Gabi Milito, Abidal, Xavi, Iniesta, Gudjohnsen, Messi, Ronaldinho y Henry (Giovani, min.81). Árbitro: Konrad Plautz (Austria).Targetes als locals Thomsom (min.35), Papac (min.49) y Weir (min.71), y als visitants Milito (min.47) y Abidal (min.62).

Incidencias: Partit corresponent a la tercera jornada de la Lliga de Campions del Grupo E disputat a Ibrox Stadium devant 50.000 espectadors.

El partit va ser l habitual del Barça a camp contrari l ultim any i mitg.De desidia absoluta pasant de nosaltres.Tant s els hi en fot el club,els seguidors i el que diran,jugan perque no tenen mes remei.

La putada va ser que el que posava a l entrada,de NO SMOKING,la policia escocessa ho va fer complir a raja tabla,ho van poder controlar perque eran mes que nosaltres.

L aficio del Barça normalment no viatge com ho fan altres aficions europeas.

A la mitja part,tots amb una ansietat que ens matava corrents cap al lavabo a fumar i alla ens vam fotre un fart de riure al veure que la policia estava alla per evitar que fumesim als lavabos.

Despres em volien fer fora del camp,nomes per preguntar l hi,si la policia anglessa tenia tant poca feina que el mes important per ells era que jo no fumes.

Despres m en vaig anar a veure als stewards de la porta i els hi vaig demanar que em deixesin sortir per fumar un cigarro.

Resposta

-si surts no podras entrar

-pero m el fumo aqui mateix,tu em pots veure

-ja pero si surts el teu ticket ja no valdra

-pero si tu em veus sortir..

-no pot ser

Quin desespero!!!Que dificil es fer raonar als Stewards i Bobbys.Vaig intentar ho un altre cop amb un bobby pero imposible i el Isidro em va dir que no insistis si volia veure la segona part.

Al acabar el partit,com diu la uefa,l aficio del Barça s habia d esperar una estona abans d abandonar el camp.

Aleshores,vaig a buscar un bobby(amb el que ja habiem discutit el tema tabac) i l hi dic

-ara ja puc fumar oi?

-no fins que no surtis del camp

-i si fumo em faras fora?jeje

-si et fare fora,et portare a comisaria i et fotare una multa

-joder!!!deixeu nos sortir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De mentres l aficio del Rangers anaven marxan del estadi i aplaudinnos,molts intercambiaven la bufanda.

Jo la vaig cambiar amb un d ells,encaixada de mans i see you in BARCELONA.

Aquesta es una aficio que tambe crida molt i el estadi aquet te molta resonancia.Pero les forces per cantar s els hi acaba rapid al veure la superioritat del rival.

Despres quan faltava uns minutets per acabar la mitja part van explotar un altre cop a cridar.

I a la segona part el mateix.Van el estadi amb timbals i gaites i al veritat que quan comença a retombar tot impresiona.

0 Comentaris